▼整理中...

今日 : -
昨日 : -
トータル : -

翻訳メモ

CUSTOM_INSANE A.I.

Insane AI Romp: 10/25/50/100 [10 x4]
Win 10/25/50/100 solo evenly matched Custom Games against Insane A.I. opponents.
カスタムゲームにおいて、インセイン A.I.(1v1、ハンデなし)に対して 10/25/50/100 勝せよ。

Insane FFA [10]
Win a Free-For-All Custom Game against 7 Insane A.I. opponents.
フリー・フォー・オール戦において、7人のインセイン A.I. に対して勝利せよ。

Insane Blitz [10]
Win a 1v1 Custom Game against an Insane A.I. opponent in under 5 minutes.
カスタムゲームで、インセイン A.I.(1v1)に対して 5分以内に勝利せよ。

3v3 Mix vs Insane AI [10]
Win a 3v3 Custom Game with Insane A.I. allies using all three races against Insane A.I. opponents.
3v3 カスタムゲームにおいて、全3種族を使用したインセイン A.I チームで、インセイン A.I. に対して勝利せよ。
・自分側のチームをテラン・プロトス・ザーグの3種にして勝利する。

3v3 vs Insane AI Mix [10]
Win a 3v3 Custom Game with Insane A.I. allies against all three races of Insane A.I. opponents.
3v3 カスタムゲームにおいて、インセイン A.I チームで、全3種族を使用したインセイン A.I. に対して勝利せよ。
・相手側のチームをテラン・プロトス・ザーグの3種にして勝利する。

4v4 Kin vs Insane AI [10]
Win a 4v4 Custom Game with Insane A.I. allies using the following race combinations against Insane A.I. components.
 > 4 Terran
 > 4 Protoss
 > 4 Zerg
4v4 カスタムゲームにおいて、単一種族で統一したインセイン A.I チームで、インセイン A.I. に対して勝利せよ。
・自分側のチームをテランx4、プロトスx4、ザーグ4、にして勝利する。

4v4 vs Insane AI Kin [10]
Win a 4v4 Custom Game with Insane A.I. allies against the following race combinations using Insane A.I. opponents.
 > 4 Terran
 > 4 Protoss
 > 4 Zerg
4v4 カスタムゲームにおいて、インセイン A.I チームで、単一種族で統一したインセイン A.I. に対して勝利せよ。
・相手側のチームをテランx4、プロトスx4、ザーグ4、にして勝利する。

Insane AI Crusher [20]
Complete all the Insane AI achievements.
 > Insane AI Romp: 100
 > Insane FFA
 > Insane Blitz
 > 3v3 Mix vs Insane AI
 > 3v3 vs Insane Mix
 > 4v4 Kin vs Insane AI
 > 4v4 vs Insane Kin
全てのインセイン A.I. 実績を達成せよ。

PlayGG