▼整理中...

今日 : -
昨日 : -
トータル : -

翻訳メモ

LEAGUE COMBAT

Yamato Master Blaster [10]
Destory 20 units with Yamato blasts in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、20体のユニットを"Yamato Cannon"で破壊せよ。
・"Yamato Cannon":テランユニットBattlecruiserのスキル。

Professionals Have Standards [10]
Destory 20 units with Sniper Rounds in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、20体のユニットを"Sniper Round"で破壊せよ。
・"Sniper Round":テランユニットGhostのスキル。

Infested Terror [10]
Destory 30 units with Infested Terrans in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、30体のユニットをInfested Terranで破壊せよ。
・"Infested Terran":ザーグユニットInfesterのスキル。

Beep, Beep, Boom! [10]
Destory 6 units with a single Seeker Missile in a League game.
リーグゲームにおいて、6体のユニットを1発の"Seeker Missile"で破壊せよ。
・"Seeker Missile":テランユニットRavenのスキル。

Would You Kindly... [10]
Destory 5 units with a single Neutral Parasited unit in a League game.
リーグゲームにおいて、5体のユニットを"Neutral Parasited"した1体のユニットで破壊せよ。
・"Neutral Parasited":ザーグユニットInfesterのスキル。

Unbreakable! [10]
Destroy 40 units with a single unit in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、40体のユニットを1ユニットで破壊せよ。

Auto-Kill [10]
Using Auto-Turrets, destory 20 SCVs in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、"Auto-Turret"を使用して20体のSCVを破壊せよ。
・"Auto-Turret":テランユニットRavenのスキル。

Raining Blood [10]
Destroy a fully loaded transport in a League game.
リーグゲームにおいて、満載の輸送機を1体破壊せよ。

Nuclear Launch Detected [10]
Kill 15 enemy units with a single Nuke in a League game.
リーグゲームにおいて、15体の敵ユニットを1発の核で殺害せよ。
・"Tac Nuke Strike":テランユニットGhostのスキル。

Terran Macro Master [10]
Have 9 Terran units training simultaneously in a League game.
リーグゲームにおいて、9体のテランユニットを同時に訓練(生産)せよ。

Protoss Macro Master [10]
Have 9 Protoss units warping in simultaneously in a League game.
リーグゲームにおいて、9体のプロトスユニットを同時にワープイン(生産)せよ。

Zerg Macro Master [10]
Have 21 Zerg units morphing simultaneously in a League game.
リーグゲームにおいて、21体のザーグユニットを同時に変形(生産)せよ。

Warp In Madness [10]
Warp in 100 units with Warp Gates in a League game.
リーグゲームにおいて、100体のユニットをワープゲートによってワープインせよ。

Centurion Queen [10]
Create 100 Larvae with Queens in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、100体のLarvaをQueenを使って生産せよ。
・Queenのスキル"Spawn larva"を使用してLarvaを100体生産せよ。

Neighborly Help [10]
Heal 300 life on friendly units in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、同盟ユニットのライフを合計300回復させよ。

Frugal Fighter [10]
Regenerate 500 shield energy on a single unit without taking friendly fire in a League game.
リーグゲームにおいて、同士討ちなしに、1体のシールドエナジーを500回復させよ。
・シールドなので、プロトスユニット
・敵の攻撃によって受けるダメージのみ。自分や仲間によるダメージは与えてはいけない。

A Roach's Life [10]
Regenerate 500 life on a single Roach without taking friendly fire in a League game.
リーグゲームにおいて、同士討ちなしに、ローチ1体のライフを500回復させよ。

Shroom Absorption [10]
Absorb 1,000 damage with hallucinations in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、1,000ダメージを幻影ユニット("Hallucination")で吸収せよ。

Counter-Proof [10]
Attack for 20 seconds with no counterattacks in a League game.
リーグゲームにおいて、20秒間反撃を受けずに攻撃し続けよ。

Carnage Hall [10]
Destroy 4 Command Centers, Hatcheries, or Nexuses in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、4つの本部(コマンドセンター、ハッチェリー、ネクサス)を破壊せよ。

Denied [10]
Destroy an enemy Command Center, Hatchery, or Nexus while it is under construction in a League game.
リーグゲームにおいて、建造途中の敵の本部(コマンドセンター、ハッチェリー、ネクサス)を1つ破壊せよ。

Hot Pickup [10]
Load a Dropship with a unit that is under attack in a League game.
リーグゲームにおいて、攻撃を受けているユニットをドロップシップに搭乗させよ。
・Dropship:テランの輸送&治療ユニット

MULE X'ing [10]
Call down 30 MULEs in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、30体ののMULEを投下せよ。
・Mule:テランの強力な採集作業員

Big Brother Is Watching [10]
Hold a Xel'Naga Tower for 5 consecutive minutes in a League game.
リーグゲームにおいて、ゼールナーガ・タワーを途切れることなく5分間保持せよ。

Meet the Spy [10]
Kill 5 Changelings in a single League game.
1回のリーグゲームにおいて、5体のChangelingを殺害せよ。
・Changeling:ザーグユニット"Overseer"のスキルによって生産される擬態ユニット

Work, Work [10]
Win a League game without exceeding 30 seconds of total idle harvest time.
非採集時間の合計が、30秒を超えることなくリーグゲームに勝利せよ。
・採取を行っていない作業員(SCV, Probe, Drone)が居ることなくリーグゲームに勝利(居てもその時間は合計30秒未満)

Supreme Being [20]
Complete all the League Combat achievements.
全てのリーグコンバット実績を達成せよ。

PlayGG