▼整理中...

今日 : -
昨日 : -
トータル : -

翻訳メモ

QUEEN OF BLADES

このシネマは【SMASH AND GRAB】ミッション達成直後に挿入されています。

HYPERION ARCHIVE
20:32 - Shipboard Time
ハイペリオン 資料室
20:32 - 船内時間

Horner: That's funny, convict, I don't recall giving you access to our database.
おかしいな、囚人、こちらのデータベースにアクセスするのを許した覚えはないが。

Tychus: Just keeping up on current events, 'captain'. Seems this 'Queen of Blades' got everybody running scared. She don't look so tough.
最近の出来事について目を通しておこうとしただけさ"艦長殿"。この"刃の女王"とやらは誰もが怖がってるらしいな。強そうには見えねえがな。

Horner: You have no idea who she is, do you, Tychus?
彼女が誰かも分からぬお前がか、タイカス?

Tychus: Don't matter to me none.
俺には関係の無いことだね。

Horner: Well it matters to Jim. They were...close once.
だがジムには大有りなんだよ。彼らは...親密な間柄だったんだ。

Tychus: ...Wait a minute...(chuckles) you're tellin' me they were shacked up?!
...ちょっと待てよ...(含み笑い) あいつらはしけこんでたとでも言いてぇのか?

Horner: (sighs) Apparently she was something else... Before the zerg took her. Turned her into that.
彼女は素敵な人だった...ザーグに捕まる前はだ。アレに変わり果てたんだ。

Tychus: And Jimmy feels responsible.
それにジミーは負い目を感じてる。

Horner: Honestly, if we have to face her again I don't know what he'll do.
正直、自分らが彼女と再び直面するようなら、ジムは何しですか分かったものじゃない。

Tychus: Woman like that...there's only one thing to do.
そういう女にゃ...やることは 1 つだな。

添付ファイル

PlayGG