▼整理中...

今日 : -
昨日 : -
トータル : -

翻訳メモ

〔HotS〕BROOD MOTHER CONTACT P1

ブルードマザー通信(呼び出し用)P1

▼ブルードマザー通信 No.01:カリーサ [編集]
+...

My queen, I have been contacted by Kilysa, a broodmother.
陛下、ブルードマザーのカリーサからコンタクトがございました。

She has heard of your accomplishments and wishes to return her brood to the Swarm.
彼女は陛下の復活を耳にし、スウォームへ帰属する旨を表しております。

Her brood is small in number, but it has strong leviathans.
彼女のブルードは小規模ですが、強力なリヴァイアサンを複数所持しております。

Kilysa, hear me. The planet Mistaff IV is a hub of Dominion military production. Take your brood there and destroy it.
カリーサ、よく聞きなさい。惑星ミスタフⅤは軍事生産地点の中核をなしている。お前のブルードをもって破壊しなさい。

Do that, and you will earn your place within the Swarm.
そうすれば、お前はスウォームの中に確固たる地位を得るわ。

It shall be as you say, my queen.
仰せのとおりに、我が女皇よ。

▼ブルードマザー通信 No.02:■■■ [編集]
+...

I have been contacted by another broodmother. Ryloth has been keeping her large brood out of the conflict.
別のブルードマザーから連絡が入っております。ライロス――彼女は自分が抱える大規模のブルードを紛争から逃していたようです。

She is impressed with you and wishes to bring her brood back into the Swarm.
彼女は陛下の存在に感銘を受け、己の群れをスウォームに戻したいと願っております。

Broodmother Ryloth, hear me. Take your brood to Jontur II. This is where the Dominion manufactures their newest ships.
ブルードマザー・ライロス、聞きなさい。お前のブルードでジョンターⅡへ向かわせなさい。
そこはドミニオンの最新型の船を製造している。

Destroy that world for the Swarm.
破壊し、スウォームのものにしなさい。

It shall be done, my queen.
必ずや成しましょう、我が女皇。

(未確認・未実装)
Yes, my queen. This world belongs to the Swarm.
■■■

▼ブルードマザー通信 No.03:■■■ [編集]
+...

▼ブルードマザー通信 No.04:■■■ [編集]
+...

プレイヤー名
コメント

  • 作成 -- (管理人) 2013-04-07 23:35:40

PlayGG