▼整理中...

今日 : -
昨日 : -
トータル : -

翻訳メモ

ZERATUL'S WARNING

このシネマは【THE DIG】ミッション達成直後に挿入されています。

Zeratul: James Raynor...
ジェームズ・レイナー...

Zeratul: ...i Bring tidings of doom.
滅亡に関する情報を伝えに着たぞ...

Raynor: Zeratul...
ゼラトゥル...

Zeratul: I have pierced the veil of the future and beheld only... oblivion.
私はベールに覆われた未来を見通し...ただ、忘れられし者を見たのだ。

Zeratul: Yet one spark of hope remains. You will hold her life in your hands...
まだ希望の光が残されている。お前の手の中に彼女の運命が握られているだろう...

Zeratul: ...And though justice demands that she die for her crimes, only she can save us.
...正義は彼女の罪咎に死を求めるだろうが、我らを救えるのは彼女だけなのだ。

Raynor: Wait a second, you're talking about kerrigan?
待ってくれ、ケリガンの事を言ってるか?

Raynor: It's been four years! Y'show up outta nowhere -
4年も経ったんだぞ!今更ノコノコ現れやがっ...

Zeratul: Time is short! You must understand!
時間がないのだ!お前は理解しなければならぬ!

Zeratul: The answers you seek lie within. Study it well, the fate of creation hangs in the balance.
お前の求める答えはこの中に眠っている。よく学ぶのだ、創造の運命は不安定であることをな。

Raynor: ...Nice to see you too.
...また会えて嬉しいぜ。

添付ファイル

PlayGG