▼整理中...

今日 : -
昨日 : -
トータル : -

翻訳メモ

〔HotS〕KORHAL CONVERSATION P1

コーハル 会話(呼び出し用)P1

▼ケリガン独り言 No.01:初期 [編集]
+...

Where will you run to now, Arcturus?
今度はどこに逃げるつもりかしら、アークトゥルス?

Everything has been about this hour.
全てはこの時の為にあった。

I have changed the Swarm for this. What happens to the zerg when it's done?
私はこの為にスウォームと化したわ。これが終わればザーグに何が起こるのかしら?
私はこの為にスウォームを変えた。これが終わればザーグに何が起こるのかしら?

It all comes to this.
全てがこれに帰結するわ。

I have made my choices, and I will pay the price for them.
私が自身で選択したことよ、そして私は代償を払うことになるでしょう。

▼ケリガン独り言 No.02:■■■ [編集]
+...

★未作成★

▼ケリガン独り言 No.03:■■■ [編集]
+...

★未作成★

▼イーシャ独り言 No.01:初期 [編集]
+...

★未作成★

▼イーシャ会話 No.01:指令 [編集]
+...

My queen, the Swarm has assembled above Korhal. The broodmothers await your command.
陛下、スウォームがコーハル上空にて集結しました。ブルードマザー達が陛下のご命令を待っております。

Tell them to hold position in orbit. Stay out of range of the planet's defenses.
軌道上に待機しておくように言って。惑星の防衛圏外でね。

Dominion fleets are converging on our position. Terran troops are arriving from all over the sector.
ドミニオン艦隊が我々の座標に向かっております。テラン部隊が全てのセクターから到着しつつあります。

Broodmother Kilysa, hear me. Have your leviathans form a blockade. Kill anything coming into the system.
ブルードマザー・キリシャ、指令よ。あなたのリヴァイアサンで封鎖しなさい。この星系に来るもの全てを殺すのよ。

Nothing will stop us. Korhal is mine.
我々を止める術はないわ。コーハルは私のものよ。

▼イーシャ会話 No.02:復讐を終えたら [編集]
+...

There were so many ways to fail, I feared we would not make it to the surface. But we did.
数々の障害があり、地上にたどり着けないのではと私は危惧しておりました。しかし、やり遂げました。

You have made us so powerful. But when you have your revenge, will you leave us?
陛下は我々をこんなにも強靭にされました。しかし、復讐を遂げたとき、陛下は我々の元から去ってしまうのでしょうか?

I am one with the Swarm, Izsha. If we survive this fight, we have even greater battles ahead.
私はスウォームの一員よ、イーシャ。この戦いに生き残ったら、更に大きな戦いが待っているわ。

We will face them together.
我々はそれに直面するでしょう、共にね。

▼イーシャ会話 No.03:新生スウォーム [編集]
+...

Whatever comes, I am ready, my queen.
何が来ようとも覚悟は出来ております、女皇様。

Even if we fall and die in this battle, we've already done the impossible.
たとえ私達が負け、戦場で死ぬことがあっても、私達は既に不可能を成し遂げたのよ。

We've shattered the power of Mengsk. It will be up to the terrans to make something of the opportunity.
メンスクの権力は失墜させた。そのことはテランの人々に立ち上がる機会を与えるはずよ。

That means nothing to the future of the Swarm.
それはスウォームに未来は無いということですか。

(別訳)それはスウォームの未来とは関係ありません。(あなたは無為に死んでしまうのでは?)

True, but there are still broodmothers in orbit with their leviathans. The Swarm will continue, no matter what.
ええ、でもまだ軌道上にブルードマザー達がリヴァイアサンと共に居るわ。スウォームは永遠よ、何があっても…

And it will be changed forever.
そして変わり続けるの。

▼イーシャ会話 No.04:■■■ [編集]
+...

★未作成★

プレイヤー名
コメント

  • 作成 -- (管理人) 2013-04-15 23:23:48

PlayGG