▼整理中...

今日 : -
昨日 : -
トータル : -

翻訳メモ

FIRE AND FURY

このシネマは【BELLY OF THE BEAST】【SHATTER THE SKY】ミッション達成直後に挿入されています。

PLANET CHAR
18:24 - Warfield Forward Base
惑星チャー
18:24 ウォーフィールド前線基地

Raynor: Good to see you on your feet general.
ご回復何よりです将軍。

<ウォーフィールド、機械化した右腕を見せる>
Warfield: Well, we'll see how long that lasts.
うむ、こいつがどこまでもつか知らんがな。

Raynor: Heh.
ヘッ。

Warfield: I brought you boys a present.
お前らにプレゼントだ。

Warfield: The Xel'Naga artifact's been assembled. I hope to God it does what we think it does.
ゼル・ナーガのアーティファクトが組み上がった。我々が考えているようにこれが働くことを祈るよ。

Tychus: Damn straight. Bettin' our asses on some alien piece of crap don't sit right with me.
全くだな。どこかのエイリアンのガラクタに俺達のケツを預けるなんて気が気じゃねえ。

Raynor: I hear ya, Tychus. But if I was bankin' everything on that I'd be quit already. 'Cause here we are in the mouth of hell, an' we made it this far by leanin' on each other.
言いたいことは分かるが、タイカス。何もかもこいつ頼みってな状況なら俺はとっくに諦めてる。俺達はいま地獄の入り口に居るが、俺達の力でここまで来たんだ。互いに協力し合ってな。

Warfield: Whether it's blind luck or damn-fool courage - in all my years, I've never seen anything like what you two jokers have pulled off.
類い稀なる幸運か、はたまた無謀なる蛮勇か - 自分の生涯で、君たちという二人の切り札がもぎ取った物に匹敵する物を、私は見たことがない。

<途中から会話が音量を上げて兵士達に流される>
Raynor: That thing may be the key to stopping the Queen of Blades - but it's our sweat and blood that'll make it happen.
あれは刃の女王を止める鍵かもしれん――だが、それを可能にするのは俺らの汗と血なんだ。

Raynor: After everything we've been through, past all the fire and fury...
俺達がやってきたことの全て、これまでくぐり抜けてきた全ての戦火の上にな...

Raynor: ...the one thing I know - is that we can count on each other to get the job done.
一つだけ分かってることがある - この任務をやり遂げるのに、俺達はお互い頼り合うことができるって事だ。

Raynor: Or die trying, if that's what it takes.
必要と言うのなら、死に行こうとも挑むさ。

<雨があがり、皆空を見上げる>
Raynor: ...because some things are just worth fighting for.
...戦うに値すべきモノがあるからな。

添付ファイル

PlayGG