▼整理中...

今日 : -
昨日 : -
トータル : -

翻訳メモ

〔HotS〕EP-CINEMA

進化室(シネマ)

▼初回シーン [編集]
+...

Kerrigan: What are you?
お前は?

Abathur: Abathur. Evolve Swarm, spin strands and sequences. Served Overmind, then served Queen of Blades. Now serve you.
アバサー。スウォームの遺伝子を寄せ束ね、進化させる。オーバーマインドに支え、次は刃の女王に。今はお前に支えよう。

Kerrigan: I am the Queen of Blades!
私は刃の女王よ!

Abathur: Different. Examining genetic strands. Queen of Blades was efficient, ancient zerg qualities. Minor terran influence.
Abathur: You, infected with more terran matter. Grasper limb poorly designed. Can improve. Will give it back, better.
違う。遺伝子そのものがな。刃の女王はザーグそのものと言える存在であった。テランの影響度は少ない。
だがお前はテランの理(ことわり)に犯された。支配力が欠けている。安心しろ。元に戻してやろう。

Kerrigan: Don't touch me.
私に触れるな。

Abathur: Only focus is evolving the Swarm. Seek perfection in all things. Work in evolution pit. Can review my work here.
スウォームの進化に興味があるだけだ。万物の理想の姿を探し求めてな。進化区画で働いている。私の成果を見ていってくれ。

▼未確認・未実装
Abathur: You, incredible complexity, arranged in clean sequences. Must study in more depth.
今のお前は見る影もない、綺麗すぎるのだ。かつての深淵を学ぶのだ。

プレイヤー名
コメント

  • Hi! & Farewell! :D -- (管理人) 2013-05-07 20:48:48
  • Hello. And Bye. -- (XRumerTest) 2013-05-07 17:53:55
  • 作成 -- (管理人) 2013-03-23 14:37:18

PlayGG