▼整理中...

今日 : -
昨日 : -
トータル : -

翻訳メモ

〔HotS〕K-CHAMBER ANNOUNCEMENT

Kerrigan's Chamber告知関連 (K-CHAMBER ANNOUNCEMENT)

▼初回入室時 [編集]
+...
▼初回入室時

This is your personal chamber. From here you can focus your neural pathways, and alter your active abilities.
こちらは陛下専用の部屋に御座います。ここでは神経経路を調整することで陛下のアビリティの変更が出来ます。

As you grow in power, newer and stronger abilities will awaken.
陛下の成長に従って新しい強力なアビリティに目覚めるでしょう。

You can alter your active abilties here, whenever you wish.
陛下の望むときにアビリティの変更が可能です。

▼新アビリティ選択可能 [編集]
+...
▼ロビー(ランダムで発言)

You have new abilities available, my queen.
女皇様、新たな能力が習得可能で御座います。

You have awakened new abilities, my queen. If you wish, you can activate them now.
新たな能力に目覚めております、女皇様。お望みであれば直ぐにも使用可能とすることができます。

▼強化室(ランダムで発言)

Your power level has increased. A new tier of abilities has awakened.
能力レベルが増加致しました。新しい段階の能力に目覚めております。

▼未整理全文 [編集]
+...
▼未確認・未実装を含みます。以下、全発言リスト

My queen, your chamber is now available. Within, you can alter your abilties.
女皇様、陛下の部屋が使えるようになりました。中で陛下のアビリティの変更が可能です。

You have grown stronger, my queen. New abilities are available within your chamber.
陛下はより強く成長されました、女皇様。新たなアビリティが陛下の部屋で選択可能です。

New abilities are now available for selection.
新たなアビリティが選択出来ます。

My queen, you radiate with power. Your ultimate abilities have awakened.
女皇様、力が放射されています。陛下は究極のアビリティに目覚めたようです。

New abilities have awakened.
新たなアビリティに目覚めました。

There are new powers available to you.
陛下は新たな力が使えるようになりました。

A new tier of abilities has awakened.
新たな段階のアビリティに目覚めたようです。

The powerful essence of the primal pack leaders has awakened a new column and many abilities.
指導者たちの根本の集まりは強力なエッセンスとなり、新たな段階の多くのアビリティに目覚めさせてくれます。

As new tiers of abilities continue to awaken, you will gain abilities in this third column as well.
新たな段階のアビリティに目覚めるにつれて、陛下はさらに3つ目のアビリティを獲得するでしょう。

If you wish to use a new ability you must select it, otherwise it will not activate.
もし陛下が新たなアビリティを使いたいとお思いになりそれを選択したならば、他方は非アクティブになります。

You have awakened new abilities, my queen.
陛下は新たなアビリティに目覚めました、女皇様。

My queen, your transformation has altered your abilities. If you wish, you can review the changes within your chamber.
女皇様、陛下の変質はアビリティを変化させました。もし望むのであれば、陛下の部屋で変更するか再吟味することが出来ます。

You have become strong, the Primal Queen of Blades. Your form has reawakened new abilites.
陛下は強くなられました、初期の刃の女王のように。陛下は新たなアビリティに再覚醒したのです。

However, it appears the strain caused by your transformation is still affecting you.
しかしながら、陛下の変容が原因で負担となっているようです。まだ陛下に影響が残っております。

Your other abilities will reawaken in time.
陛下の他のアビリティは時間で再度目覚めるでしょう。

You have unselected abilities, my queen. You can review them within your chamber.
まだ選択していないアビリティがあります、女皇様。陛下の部屋でそれらを調べることが出来ます。

+条件メモ[Comment]
◇条件メモ(Comment)
Kerrigan screen unlocks
First tier unlocks
Second tier unlocks
Third tier unlocks
Fourth tier unlocks
Fifth tier unlocks
Storymode before Zerus03 - Screen available
Unselect abilities

+条件メモ[Group]
◇条件メモ(Group)
Kerrigan Screen Tutorial
Kerrigan Upgrade Alert
Additional Tier Unlocks
First Tier Unlocks
Main
Primal Column Unlocks
Storymode Reminders
Primal Column and First Tier Unlocks
User Choices
First Time

プレイヤー名
コメント

  • 【新アビリティ選択可能】翻訳完了 -- (管理人) 2013-04-01 12:53:33
  • 【初回入室時】の3文章、修正及び翻訳を確認。ありがとうございます。 -- (管理人) 2013-03-27 12:49:19
  • 一時的に作成。整理予定 -- (管理人) 2013-03-24 13:48:54

PlayGG